--P+R 1,20 eurov. Predlagamo uskladitev parkirnine s ceno ene vožnje z avtobusom mestnega linijskega prevoza potnikov iz sedanje vrednosti 1,20 eurov na novo vrednost 1,30 eurov. Tretji sklop poglavitnih rešitev se nanaša na določitev višine parkirnine za parkiranje vozil shuttle prevozov in občasnih prevozov z osebnimi vozili, ki imajo poleg voznikovega sedeža največ osem sedežev. Predlagamo, da znaša višina parkirnine za tovrstna vozila 80,00 eurov na mesec. Četrti sklop poglavitnih rešitev se nanaša na 12. člen veljavnega odloka, ki določa, da lahko na javnih parkirnih površinah na in ob vozišču občinske ceste brezplačno parkirajo vozila na električni pogon v času polnjenja, vendar največ do tri ure. S predlogom odloka se na novo določi, da brezplačni čas parkiranja do tri ure velja le med 7.00 in 22.00 uro in ne več v nočnem času. Odlok naj bi začel veljati s 1. 1. 2022, razen četrtega odstavka 9. člena, ki se spreminja s predlaganim odlokom in naj bi začel veljati 1. januarja 2023. zakaj? V tem času je potrebno izvesti vse aktivnosti, da bo lahko Mestno redarstvo s 1. januarjem 2023 pričelo z reševanjem premoženjskopravnih zahtevkov v višini dnevne parkirnine. Naj še dodam, da predlog odloka za proračun MOL prinaša spremenjene finančne posledice glede na sedanjo ureditev. Finančnih posledic za izvedbo aktivnosti, ki so potrebne, da se bo odlok uveljavil v delu s 1. januarjem 2023, v tem trenutku še ni mogoče oceniti. Vsekakor pa bodo vse finančne posledice upoštevane v rebalansu proračuna za leto 2023 in v vseh naslednjih proračunih. Obenem še ocenjujemo, da s predlogom odloka se bo izvajalcu javne službe urejanja parkirišč zaradi spremembe višine parkirnine na območju parkirne cone 1 in 2 povečal mesečni prihodek, v ocenjeni višini 35.000 eurov z vključenim DDV, zaradi spremembe višine parkirnine na parkiriščih tipa P+R pa se bo povečal mesečni prihodek za 1.000 eurov. Tudi tu je imela javnost možnost dajati pripombe in predloge, vendar pripomb in predlogov ni bilo. Glede na to, da gre za manj zahtevne spremembe in dopolnitve odloka, predlagamo, da sprejmete po hitrem postopku. Nadaljevala bi kar s poglavitnimi rešitvami predloga odredbe. Te poglavitne rešitve bi razdelila na tri dele. Prva se nanaša na to, da se pri javnih parkirnih površinah Sanatorij Emona, NUK II., Metelkova ulica, Tivoli I, Tivoli II in Dolenjska cesta predlaga nov dnevni in nov nočni čas, v katerem se plačuje parkirnina. Razlog za predlagano spremembo je ta, da dnevni in nočni obratovalni čas uskladi z ostalimi javnimi parkirnimi površinami, predlog pa je podprt tudi z analizo glede na povprečno uro zasedenosti parkirišč, ki ga je pripravilo javno podjetje LPT, iz katere izhaja, da je na navedenih parkiriščih zasedenost visoka v predlaganem časovnem okviru. Druga poglavitna rešitev se nanaša ukinjanje možnosti parkiranja bivalnih vozil na parkiriščih NUK II., Tivoli II in Žale III, iz razlogov, ker navedena parkirišča ne izpolnjujejo pogoje za parkiranje tovrstnih vozil. Vsekakor pa je parkiranje teh vozil zagotovljeno na parkiriščih tipa P+R. Zadnja predlagana rešitev se nanaša na spremembo tarifnega razreda za parkiranje osebnih vozil na parkirnih površinah Metelkova, Tivoli II in Žale III. Sprejem odredbe za proračun MOL ne prinaša spremenjenih finančnih posledic glede na sedanjo ureditev. Ocenjujemo pa, da se bo zaradi novega dnevnega in nočnega časa, v katerem se plačuje parkirnina ter zaradi spremembe tarifnega razreda za parkiranje osebnih vozil spremenil obseg sredstev iz naslova pobrane parkirnine v ocenjeni višini 27.500 evrov brez DDV na mesec. Predlagamo, da sprejmete predlog odredbe. Hvala.