Hvala lepa. Spoštovani. V Listi kolesarjev in pešcev smo pred dvema letoma na Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet Mestne občine Ljubljana naslovili pisno pobudo za namestitev varne kolesarnice in polnilnice za električna kolesa. Odgovor pristojnega oddelka je bil, citiram: "da je Ljubljana izredno ravno mesto, brez večjih vzponov in spustov, zato ne vidijo potrebe po električnih kolesih in tudi ne po tovrstnih kolesarnicah". Od leta 2019 do danes se na tem področju žal ni prav veliko spremenilo. Zgrajena ni bila niti ena varovana kolesarnica, Ljubljana pa ni postala nič kaj bolj ravna. Mestna občina Ljubljana je v zadnjem letu sicer postavila nekaj ducatov kolesarskih stojal, kamor kolesarji lahko priklenemo svoje kolo, kar seveda pozdravljamo, a to ni niti blizu standardom varovane kolesarnice in polnilnice. V zadnjih letih pa se je le nekaj spremenilo in to močno. Pogled meščank in meščanov na trajnostno mobilnost. Epidemija koronavirusa je prinesla drugačne vzorce obnašanja in gibanja meščanov, kot smo jih bili doslej vajeni. Število kolesarjev se je na račun nekonkurenčnega javnega prevoza znatno povečalo. Prestolnica z vidika celostne prometne strategije v skladu s čedalje večjo uporabo koles in električnih koles. Nenazadnje, ker smo se nekoč kitili z nazivom Zelene prestolnice Evrope, krvavo potrebuje sistem varovanih kolesarnic. Ljubljana žal drsi po lestvici najboljših 20-ih kolesarskih mest, predvsem zaradi nesklenjene kolesarske mreže in zaradi slabe zimske službe. Ljubljana postaja notorično znana po krajah koles. Na leto jih izgine na stotine, policija pa je pri tem žal pogosto nemočna. Varna parkirna mesta za kolesa bodo seveda pripomogla k temu, da se trend kraje koles zaustavi. Preverjeno bodo doprinesla k večjemu zadovoljstvu kolesarjev, bolj pogosti uporabi koles in bolj zdravemu načinu življenja. Naj še dodam, da je Ministrstvo za infrastrukturo predvidelo kar 6 mio evrov sredstev za subvencioniranje nakupa električnih koles od leta 2021 – 2023. To pomeni, da se bo v prestolnici v kratkem časovnem obdobju pojavilo na stotine dragih električnih koles, ki jih lastniki ne bodo mogli nikamor varno parkirati razen seveda doma. Pristojne zato sprašujem, zakaj Ljubljana še ni pristopila k izgradnji sistema varovanih kolesarnic.