Hvala za besedo. Spoštovane svetnice in svetniki. Spoštovani župan, podžupanji in podžupani. Sodelavci. Rebalans številka II za leto 2019 je planiran v višini 396,6 milijonov evrov in je nižji od sprejetega proračuna za 19,6 milijonov evrov. Tako so prihodki predvideni v višini 386,2 milijona evrov, odhodki pa v višini 380 milijonov evrov. Pri dohodnini smo upoštevali povprečnino 573,50 evrov, to znese 141,6 milijonov evrov. Po Zakonu o glavnem mestu Republike Slovenije je načrtovan prihodek v višini 14,3 milijone evrov. Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča je načrtovano v višini 59,1 milijon evra oziroma 1,1 milijon evrov več kot v sprejetem proračunu. Poslovni najemi so predvideni v višini 15,6 milijonov evrov. Komunalni prispevek investitorjev je načrtovan v višini 49 milijonov oziroma 8 milijonov evrov manj, ker se začetek posameznih gradenj zainteresiranih investitorjev premika v prihodnja leta. Prejete donacije so načrtovane v višini 4,5 milijonov evrov oziroma 742.000 evrov več kot v sprejetem proračunu. Ker je dodano planirano sofinanciranje Eko sklada za Osnovno šolo Vižmarje, ki smo ga že tudi prejeli. Zahtevek za sofinanciranje avtobusov v višini 3,4 milijone evrov je bil odobren s strani Eko sklada in čakamo na izplačilo. Prihodki od države so predvideni v predlogu rebalansa v višini 6,5 milijonov evrov, kar je za 2,8 milijonov evrov manj kot ob sprejetem proračunu. Prihodki iz Evropske unije pa so predvideni v višini 19,6 milijonov evrov oziroma 16 miljonov manj kot v sprejetem proračunu. Razlog za zmanjšanje je usklajevanje dinamike gradnje posameznih projektov in investicij. Kapitalski transfer Javnemu stanovanjskemu skladu je planiran v enaki višini, 4,7 milijone evrov in Tehnološkemu parku v višini 0,5 milijona evrov. Tudi zadolževanje je ostalo nespremenjeno 10 milijonov evrov, odplačilo dolga pa bo še vedno presegalo zadolževanje in sicer je načrtovano v višini 12 milijonov. Stanje zadolženosti na dan 30. 9. 2019 je bilo 86,5 milijonov evrov. Glavni razlog za predlagani rebalans je uskladitev financiranja projektov glede na dinamiko izgradnje in vključitev novih projektov v proračun. Največje povečanje v rebalansu je razvidno pri Oddelku za predšolsko vzgojo in izobraževanje za 8 miljonov evrov in pri Sekretariatu mestne uprave za projekt EOL za slabe 4 milijone evrov. Torej skupaj 12 milijonov evrov je več namenjenih za investicije v šole in vrtce. Največje zmanjšanje pa je razvidno pri Oddelku za gospodarske dejavnosti in promet za 23 milijonov evrov in pri Službi za razvojne projekte in investicije za slabe 5 milijonov evrov. Kot sem prej rekla zaradi usklajevanja dinamike gradnje posameznih investicij. Hvala.