Vsem skupaj en prijeten pozdrav. V postopku priprave novega občinskega prostorskega načrta Mestne občine Ljubljana je bilo po podatkih mestne uprave oddanih več kot 1500 pobud občanov, ki so želeli urediti status svojih zemljišč oziroma predlagati spremembo namembnosti. Za vsako posamezno pobudo je bilo treba plačati 300 EUR upravne takse, kar pomeni, da je Mestna občina Ljubljana od občanov skupaj prejela približno 450.000 EUR javnih sredstev. Občani so za ta denar plačali v dobri veri, da bo njihova pobuda obravnavana strokovno, zakonito in transparentno. Vendar se je pokazalo, da občina ob oddaji pobud ni obvestila občanov o ključni spremembi zakonodaje, ki neposredno vpliva na vsebino in dopustnost njihovih vlog, o novem Zakonu o kmetijskih zemljiščih 3.eb člen, ki določa, da mora vlagatelj sam zagotoviti nadomestno kmetijsko zemljišče, če želi spremembo namembnosti kmetijskega zemljišča v stavbno. Zaradi tega so bile številne pobude zavrnjene že v izhodišču, saj občani niso mogli vedeti, da mora po novem zakonu izpolnjevati dodatne pogoje, v katerih jih občina ni obvestila. Zato vas gospod župan prosim za jasne odgovore na naslednja vprašanja. Zakaj Mestna občina Ljubljana občanom ob oddaji pobud za novi OPN ni pravočasno in jasno obvestila o spremembi zakonodaje, zlasti o novem Zakonu o kmetijskih zemljiščih? Zakaj je občina pobude zbirala po starem postopku in zaračunavala 300 EUR takse za vsako, če je bilo že znano, da bodo številne zaradi nove zakonodaje avtomatično neizvedljive? Zakaj konkretno je bilo porabljenih približno 450.000 EUR, ki so jih občani plačali za obravnavo pobud? In, ali bo Mestna občina Ljubljana občanom, katerih pobude so bile zavrnjene zaradi pomanjkljivega obveščanja o novi zakonodaji, omogočile ponovno oddajo pobud brez ponovnega plačila takse? Hvala za odgovore.